Sunday, June 23, 2013

Android igra: Math Genius

Math Genius je edukacijska matematička Android igrica koja vam omogućava takmičenje sa prijateljima u poznavanju osnovnih matemtičkih na zabavan način i to lokalno i preko Interneta. Ovo je igrica koja bi trebala posebno da bude zanimljiva mlađoj populaciji, jer na zanimljiv način se mogu edukovati i popraviti poznavanje matematike i usput se takmičiti sa svojim drugarima. Math Genius ima tri moda za igranje:

  1. timed mode, to je vremenski mod gdje imate 60 sekundi i morate što više zadataka riješiti za to  vrijeme,
  2. race mode, imate 25 pitanja, i trebate ih riješiti što je moguće prije,
  3. online race mode, isto 25 pitanja, samo ovaj put se igra preko Interneta.
Math Genius podržava sve verzije Android operativnog sistema od 2.2, i ova igrica je veličine 1,3 MB i pogodna ja za sve uzraste. Ova matematička Android igrica je djelo jednog domaćeg autora Zorana Pavlovića. "Ovu matematičku igricu sam počeo nekad 2011. godine, i bila mi je prva stvar što sam radio oko Android-a, i zbog toga sam imao želju da je sada završim, jer sam imao slobodnog vremena", rekao je autor aplikacije Zoran Pavlović.

Math Genius slike



Preuzmi Math Genius

Preuzmi dirketno sa Google Play, ili skeniranjem QR koda ispod. PREUZMI: Math Genius. QRCode

0 comments:

Post a Comment